hrmi-youtube
LT

Reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa – socialinės kampanijos poveikio tyrimas

2019 / 10 / 21 Žymos:, ,

Žmogaus Teisių Stebėjimo institutas, siekdamas įvertinti socialinės kampanijos „Moterys – moterims“ poveikį Lietuvoje gyvenančioms moterims, užsakė poveikio moterims tyrimą.

Tyrimo metu buvo apklaustos 1017 moterų, o pačiame tyrime buvo naudotas specialus atrankos modelis, kuris užtikrina apklausos reprezentatyvumą.

Ši apklausa yra projekto „Stop smurtui prieš moteris: nuo sąmoningumo didinimo iki nulinės tolerancijos aukų kaltinimui“ dalis. Projektą remia Europos Sąjungos Teisių, lygybės ir pilietiškumo programa, o įgyvendina Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, Žmogaus teisių stebėjimo institutas, Lygių galimybių plėtros centras bei socialinės reklamos agentūra „Nomoshiti iniciatyva“.